lördag 17 oktober 2009

Journalistregel

Det finns en regel som säger att journalister är journalister och alltid har rätt, det är ju för fan grundlag. Listan av untouchable people kan göras lång, Skytte, Guillou, Ekdal, von Sievers mfl lever alla i en värld av "jag vidarebefordrar bara vad jag fått berättat för mig" men källan är motha fuckin´ grundlagsskyddad. Så är det, eller är det så? är det så? är det så? som det heter ibland. Anyway. Nu har Peppe, Ekdal, von Sievers och Smedsaas satt upp en krogshow på Behrns och recensenten Jane Magnusson gör one hell of a jobb sågandes de untouchables strax nedanför Patella. Men men, de untouchables är fortfarande de untouchable och är helt enkelt jävla frågande till hela sågeriet. Jag kan inte, hur mycket jag än vill få till det mycket bättre än vad deuntouchables själva: Lennart Ekdal är blixtförbannad, Lena Smedsaas är arg och Malou von Sivers mår dåligt – hon vill inte ens svara i telefon. (slut citat). Kul är det i alla fall. Ekdal tillägger att det är fel att lägga skulden på dem för att showen nu läggs ner. Är det så? Är det så? Är det så? Ja Ekdal, det är för att DU och dina kamrater är dåliga på att leverera kvalitativa krogshower som den läggs ner. Nu står han där: Men men, jag är ju journalist.......

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida