lördag 26 december 2009

Mellandagsrea

I morgon smäller det. Jag skall parkera beemern mellan en kadett från Rakered och en sevenforty från Skänninge. Svågern skall skaffa sovrums tv och det skall ske den 26 decemeber. Jag, tuffa tights mammor och kids i turtels t-shirts vid namn axl eller Timea kommer att slås om de där apparaterna. Jag kommer stå i kö med folk som kan träffa sin bästa vän och knäcka en "jorrå, så atteeeee", bilrökare och wifebeaters. Jag vet att ni vet. Det är fan inte normalt att sikta på Siba den 26:e. Vi kommer göra det och jag hör redan nu hur låten drar igång i bakgrunden Living easy, Loving free, Season ticket for a one way ride....

1 kommentarer:

Blogger Medelklassman sa...

Doing the White Trash-mellandagsrea. Fantastiskt. Du får en tapperhetsmedalj.

26 december 2009 kl. 14:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida