tisdag 20 oktober 2009

I dont do politics!!

Jag är inte särskilt intresserad av politik. Kan betala såssarnas skatter, eller borgarnas, det spelar inte så jäkla stor roll faktiskt. Är nog blå av börd, men ärligt talat så är det skitsamma. Men jag kan inte låta bli att låta mig konfunderas av Mr Jimmie Åkesson. Kan inte säga att jag är särskilt imponerad av honom eller hans goons men har har fått rubriker som slår ett melodifestivalfusk eller Anna Ankas återkommande sug av morgonkuk. Jag kanske är dum, men Jimmie Åkesson, ärligt, JIMMIE? Det han skrev var inte ens rätt. Alls. tydligen. Ja inte vet jag men det lät ju inte helt rimligt. Jag själv hade nog valt att tiga ihjäl honom, men icke. Det finns inget ämne som anser att man som passiv accepterar såsom främlingsfientlighet. Aftonbladet sade att han hade fel tre gånger för att vara säker på att ingen misstänkte dem. De hade ju ändå tryckt skiten. Det var tre fel, fem, sju och helvetet bröt lös på DN när de hittade 10 fel i sin artikel. Vilket jävla huj det hade blivit om han skrivit noll fel, alla fakta korrad eller om han bara sagt att jag hatar muslimer. Då vet jag inte vad de hittat på, då hade det blivit svårt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida