fredag 27 november 2009

För övrigt tycker jag....

Att Mona Sahlin just nu med kraft skiter i det blå skåpet. Inte ens min dövblinda mormor skulle kalla mig socialdemokrat, men så tyst som det är från vänsterkanten just nu så kan man egentligen bara undra vad fan de har i kikaren som ingen ser. ilda regering med Fp och C. pfft. Saknar Göran Person lite....

Jag har haft lite fel om svenska stå uppare på sistone. Visst, jag får fortfarande uppstötningar när de kallar sig själva och "sin grupp" för komiker som om de vore en forskargrupp. Stockholm Live, någon typ av fight club och parlamentet är the hooker side of comedy. Ge Kodjo Akolor 45 så levererar han. Period.

Flogging Molly är nu överst, överallt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida