måndag 9 november 2009

jag vet inte ja..

Nicklas Wahlgren och Laila Bagge.... Nicklas och Laila, Laila och Nicklas..... Hade en hemsamarit en gång som hette Laila. Hon rökte under våran fläkt, hade krulligt hår och bar alltid, jag menar alltid, förkläde. En märklig kvinna. Kommer ihåg att jag en gång fick en dänkflaska av henne. Det var stort då, inte så stort idag.

Jag skulle vilja ge min Laila till Nicklas. Laila och Nicklas typ. Det hade ju ändå varit något om han träffade en Laila. Undrar hur de hade haft det, hur de kände för varandra då? Skulle det bli ett vinterbröllop eller ett vackert vårbröllop. De hade nog varit lyckliga, Laila och Nicklas. Undrar om man hade kunnat läsa om dem i tidningen. Tror inte det. Min Laila var ganska diskret. Det är inte Nicklas Laila.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida