söndag 1 november 2009

Gunnar

Det är 2009, det var sisådär 15 år sedan folk beställde timmar i styckpris för lite surfing. Samantha Fox tog en god stund på sig att krypa fram på skärmen. Ingen blev fuckad på nätet då, mig veterligen. Idag blir alla fuckade. Hela tiden. De balt-fuckade Swedbank skickar nya visakort på löpande band, flickor blir fuckade på myspace och killar blir fuckade på porr-sighter. Here they fuck, there they fuck, everywere fuck fuck (skall läsas med ol´McDonald melodi). Jag skrattar högt (LoL säger de myspace-fukkade)och klappar min imaginära katt på armen när jag läser att fem (5) män står på arlanda och väntar på samma Lousie. Som är en Gunnar, som håller sig jävligt långt bort från terminal 5. DET ÄR ROLIGT. Denne Louise slash Gunnar har fått dit inte mindre än fem personer. Kanske det roligaste av allt är att alla har degat hennes biljett som ju därför måsta varit jättedyr. Ännu mera festligt är det att någon av dessa kontaktat media. Mediatid före stolthet, också det grymt 2009. Hade jag blivit blåst på Arlanda på det sättet, hade jag nog hoppat på Arlanda Express, eller inte på kanske, mer framför.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida