tisdag 1 december 2009

En helt vanlig sida på Aftonbladet

Jag vet, jag borde skriva att jag på morgonen läser DN, Svenskan, nytt från media, nytt från kultur nytt från allt. Men så är det inte. Min nyhetskonsumtion består i fulsurfande på Aftonbladet och DN på helgerna. Tills nu. Jag kommer att känna rotationen, den rotation som uppstår när man kickar in en öppen dör, men jag skiter fullständigt i det. Vem i helvete ÄR det egentligen som sitter där på kammaren och kommenterar alla "artiklar". Jag visar:

Artikel om Zlatan
kommentarer:
Person 1.Han är inte så bra som alla säger bla bla bla
Person 2. Joo. Du kan inget om fotboll. bla bla bla
Person 3. Under mina år inom fotbollen (läs norra stå) har jag inte sett någon bättre.
Person 1. Vaddå "mina år" bara för att du har varit på norra stå, hehe, innebär ju inte att du vet nåt.
Person 3. Jag har båda tränarutbildningarna, jag vet vem som är bra när jag ser det.
Person 4. JAG har spelat i division 2. Han är inte sååå bra som det sägs. Det är inget man lär sig på nån tränarutbildning.
Person 2. VAddå, är division två "det nya" division 4 eller..
Person 1. @Person 2, håller helt med. I division fyra kan ingen höra dig skrika
Person 5. ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN ZLLAAAATAAAAAN


Ja ni hajjar, vem?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida